PAPAN NOTIS

PROGRAM ANJURAN PELAJAR UiTM
10hb - 22hb Januari 2009
Majlis Pelancaran Kempen Selamatkan Palestin
Trainning Of Trainner
Forum Musikal
Speaker Corner

klik disini untuk maklumat lanjut.

------------------------------------
Sesiapa yang hendak turut serta dan memberi sumbangan teaga kerja untuk PERHIMPUNAN AMAn di PUSAT ISLAM UiTM selepas solat jumaat (9hb jan 2009) boleh lah menghubungi zuhilmi(0172810142)
------------------------------------

berapa ramai antara kita boleh tahan dari pergi tesco? tesco-milik-yahudi

Wednesday, January 14, 2009

adakah sudah dajal bagi pilihan; air susu atau pedang?

masih kental kah kita untuk memboikot. mungkin dajjal bermata satu itu bermaksud satu kaum yang ber matlamatkan satu sahaja - kaum yahudi zionis.

bertapa kita lihat dunia kita sekarang ini seolah menekan kebebasan 'kebenaran' itu sendiri. tempat tempat kebergantungan keperluan hidup ini semuanya adalah dibekalkan oleh musuh yang bersembunyi dan sekarang ini semakin berani menyatakan diri, kerana mereka tidak gentar lagi dengan kita.

dimanakan kita sekarang ini? kemanakah kita lagi? aku percaya, di balik korupsi metarial dunia ini, pasti sudah Dia sediakan 'mutiara' penyambung ikatan kita dengan 'ketua ummah' terdahulu ada dikalangan kita sekarang. publisiti itu bukan pakaiannya. maka, 'mata' apa hendak kita gunakan untuk mencari 'mutiara' itu? sebelum mencari 'mutiara itu, mari kita mencari 'mata' kita sendiri...

..'mutiara' itu akan menghampiri lebih pantas dari yang mencari sekiranya kita berkehendakkan. DIA tidak zalim.

No comments:

Post a Comment